dimecres, 3 de novembre del 2010

Aforismes

L’home casat, enamorat de l’amant, em diu:”Estic aprenent la fidelitat sent infidel”.

---

Ës un amic poc afortunat. Dóna paraula: “M’inviten a fer un creuer pel Mediterrani. Si al menys fos el Titànic!”.

---

Un bon company em telefona per dir-me: “Avui m’he despertat amb un esglai, tan inquiet, que de seguida m’he preguntat si havia fet un mal irreparable a algú”.

---

L’home escèptic em vol convèncer i ho fa fàcilment: “L’Esglèsia hauria de ser el refugi dels pobres. I els que més profit en treuen són els rics, que ja tenen refugi”.

---

També em diu: “Contràriament a la doctrina, Déu no és únic. Com a mínim n’hi ha dos: un, per als poderosos, l’altre, per als miserables”.

---

Crític de la societat, enemic de classes, explica: “A les burgeses els agrada, fer obres de caritat, ser membres d’ONG religioses. Així pensen, inconscientment potser, comprar la dignitat que no sempre tenen”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada